CO JEM W CIĄGU DNIA? FOODBOOK #1

Cześć kochani !

Dziś na blogu pierwszy wpis z cyklu : Co jem w ciągu dnia ?

W dzisiejszym wpisie zaprezentuję Wam mój przykładowy, dzienny jadłospis i mam nadzieję, że będzie to początek bardzo fajnej serii na moim blogu. 3 lata temu schudłam 15 kg i do tej pory utrzymuję wagę, także mam nadzieję, że Was zainspiruję ! : )

ŚNIADANIE- owsianka, ok. 480 kcal

Uwielbiam śniadania na słodko :). Przygotowanie tego śniadania jest bardzo proste i szybkie, a efekt? Jak sami widzicie, z pewnością #instafriendly : ). Jest to bardzo pyszne i pożywne śniadanie :). Do tego ciepła woda z cytryną i mam dużo energii na cały dzień !

SKŁADNIKI:

5 łyżek płatków owsianych 50g

szklanka napoju migdałowego 250 ml

banan- sztuka 120g

1/2 garści czerwonych winogron 35g

orzechy włoskie 10g

łyżeczka wiórków kokosowych

czerwona porzeczka

cynamon

PRZYGOTOWANIE:

Ugotuj płatki na na napoju migdałowym. Na wierzchu ułóż przekrojone winogrona, banana, czerwoną porzeczkę i orzechy włoskie. Posyp owsiankę wiórkami kokosowymi i cynamonem.

Nie wiem jak Wy, ale ja uwielbiam cynamon i zawsze dodaję go to gotującej się owsianki, a później jeszcze posypuję nim już przygotowaną owsiankę z owocami. Mniam ! : )

II ŚNIADANIE – winogrono 100g, ok. 71 kcal

OBIAD- pieczony łosoś z warzywami, kaszą bulgur i pestkami dyni, ok. 600 kcal

SKŁADNIKI:

łosoś 120g

mieszanka mrożonych warzyw 200g

kasza bulgur 60g

pestki dyni 10g

PRZYGOTOWANIE:

Łososia doprawić (ja używam soli himalajskiej, pieprzu ziołowego) skropić sokiem z cytryny i odstawić na pół godziny. Upiec rybę w rozgrzanym piekarniku w 200 stopniach Celsjusza przez 20 minut. Warzywa ugotować na parze. Ugotować kaszę. Gotowe danie posypać pestkami dyni. 🙂 Gotowe !

PODWIECZOREK- mieszanka studencka, ok. 190 kcal

4 morele suszone 17g

1,5 łyżki migdałów 15g

łyżka orzechów nerkowca 10g

KOLACJA- sałatka z camemberetm, ok.450 kcal

SKŁADNIKI:

ser camembert pełnotłusty 50g

pomidor 100g

mix sałat 50g

żurawina suszona 20g

kukurydza konserwowa 50g

chleb żytni 25 g

DRESSING: 10g oliwy z oliwek + 5g miodu + 10g musztardy + 5g pestek dyni

PRZYGOTOWANIE:

Mix sałat opłukać. Dodać pokrojone pomidory i pokrojonego camemberta. Dodać żurawinę suszoną wraz z kukurydzą. Na koniec polać sałatkę dressingiem i zjeść z pieczywem! : ) Smacznego : )

Tak prezentuje się mój dzienny jadłospis. Kaloryka wynosi około 1800 kcal. W dniach, w których wykonuję trening dodatkowo zjadam zdrowego batona od Ewy Chodakowskiej lub Ani Lewandowskiej. Nie zawsze udaje mi się zjeść 5 posiłków- wtedy jem 4 posiłki (łączę drugie śniadanie z podwieczorkiem).

Staram się jeść regularnie, o stałych porach. Nigdy nie pomijam najważniejszego posiłku w ciągu dnia – śniadania ! 🙂

Mam nadzieję, że jadłospis przypadł Wam do gustu 🙂 Dajcie znać w komentarzach !

Buziaki <3

Ten post ma 9 komentarzy

  1. Jak pięknie 🙂 zainspirowałaś mnie Aniu. Muszę wypróbować sałatkę ! 😋

    1. Koniecznie ! ❤️ Jest przepyszna ❤️

  2. Bardzo fajnie zbilansowane posiłki 🙂 Myślę, że odpowiednia ilośc błonnika, kwasów omega 3 i omega 6. Jedynie zastanawiam się czy 1800 kcal to nie za mało przy aktywnym trybie życia (praca + treningi). Pozdrawiam 😀

    1. Dziękuję ❤️ Gdy mam zwiększoną aktywność wtedy dodatkowo zjadam batona energetycznego albo orzechy lub inną przekąskę. 🥰 ale na co dzień dobrze czuje się w tej kaloryce 🥰🙂

  3. Kochana, świetny wpis! Chcemy więcej o takiej tematyce! Ja jednak mam kilka pytań odnośnie Twojej przemiany 🙂
    Czy miałaś ułożoną dietę od dietetyka? Na okresie redukcji ile wynosiła Twoja kaloryka? Jak często ćwiczyłaś i jakie wykonywałaś ćwiczenia? Jak długo zajęło Ci zrzucenie 15kg?
    Pozdrawiam i życzę udanego wyjazdu:)

    1. Postaram się minimum raz w miesiącu taki wpis dodawać 🥰 miło mi, że się podoba ❤️ Dietę miałam ułożoną na 1 miesiąc 🙂 przez pierwsze 2 tygodnie miałam dietę oczyszczającą- kaloryka około 1200 kcal (dużo kefirów, koktajli, na obiad ryba bądź indyk/kurczak na parze z warzywami), po 2 tygodniach miałam kolejny etap- już zwykła dieta odchudzająca, kaloryka 1500 kcal. Czas chudnięcia to pół roku. Jeśli chodzi o ćwiczenia, to na początku było kiepsko. Moja kondycja była w bardzo kiepskim stanie. Na początku robiłam 10 minut Skalpela Ewy Chodakowskiej, albo jeden 10 minutowy trening z Mel B. Dopiero po jakimś czasie zaczęłam zwiększać czas treningów z tygodnia na tydzień 🙂 na początku ćwiczyłam 3 razy w tygodniu, później 5 i tak już zostało 🥰

      1. Wow Aniu, bardzo dziękuję za tak wyczerpującą odpowiedź! W takim razie z niecierpliwością czekam na kolejne posty “jedzeniowe” 🙂
        P.S Mogłabyś podać namiary na tego dietetyka, który na samym początku Twojej drogi ułożył dla Ciebie tę dietę?

        1. Jak wrócę z wakacji, to dam namiary ❤️ Bo wizytówkę zostawiłam w PL 🥰

  4. Good day! bellasmile.pl

    Do you know the simplest way to point out your product or services? Sending messages through contact forms will enable you to easily enter the markets of any country (full geographical coverage for all countries of the world). The advantage of such a mailing is that the emails which will be sent through it’ll find yourself in the mailbox that’s meant for such messages. Sending messages using Feedback forms isn’t blocked by mail systems, which suggests it’s bound to reach the recipient. You’ll be ready to send your supply to potential customers who were antecedently unobtainable thanks to spam filters.
    We offer you to check our service for free. We’ll send up to 50,000 message for you.
    The cost of sending one million messages is us $ 49.

    This offer is created automatically. Please use the contact details below to contact us.

    Contact us.
    Telegram – @FeedbackMessages
    Skype live:contactform_18
    Email – make-success@mail.ru

Dodaj komentarz

Close Menu