CO JEM W CIĄGU DNIA ? FOODBOOK #1

Cześć kochani !

Dziś na blogu pierwszy wpis z cyklu : Co jem w ciągu dnia ?

W dzisiejszym wpisie zaprezentuję Wam mój przykładowy, dzienny jadłospis i mam nadzieję, że będzie to początek bardzo fajnej serii na moim blogu. 3 lata temu schudłam 15 kg i do tej pory utrzymuję wagę, także mam nadzieję, że Was zainspiruję ! : )

ŚNIADANIE- owsianka, ok. 480 kcal

Uwielbiam śniadania na słodko :). Przygotowanie tego śniadania jest bardzo proste i szybkie, a efekt? Jak sami widzicie, z pewnością #instafriendly : ). Jest to bardzo pyszne i pożywne śniadanie :). Do tego ciepła woda z cytryną i mam dużo energii na cały dzień !

SKŁADNIKI:

5 łyżek płatków owsianych 50g

szklanka napoju migdałowego 250 ml

banan- sztuka 120g

1/2 garści czerwonych winogron 35g

orzechy włoskie 10g

łyżeczka wiórków kokosowych

czerwona porzeczka

cynamon

PRZYGOTOWANIE:

Ugotuj płatki na na napoju migdałowym. Na wierzchu ułóż przekrojone winogrona, banana, czerwoną porzeczkę i orzechy włoskie. Posyp owsiankę wiórkami kokosowymi i cynamonem.

Nie wiem jak Wy, ale ja uwielbiam cynamon i zawsze dodaję go to gotującej się owsianki, a później jeszcze posypuję nim już przygotowaną owsiankę z owocami. Mniam ! : )

II ŚNIADANIE – winogrono 100g, ok. 71 kcal

OBIAD- pieczony łosoś z warzywami, kaszą bulgur i pestkami dyni, ok. 600 kcal

SKŁADNIKI:

łosoś 120g

mieszanka mrożonych warzyw 200g

kasza bulgur 60g

pestki dyni 10g

PRZYGOTOWANIE:

Łososia doprawić (ja używam soli himalajskiej, pieprzu ziołowego) skropić sokiem z cytryny i odstawić na pół godziny. Upiec rybę w rozgrzanym piekarniku w 200 stopniach Celsjusza przez 20 minut. Warzywa ugotować na parze. Ugotować kaszę. Gotowe danie posypać pestkami dyni. 🙂 Gotowe !

PODWIECZOREK- mieszanka studencka, ok. 190 kcal

4 morele suszone 17g

1,5 łyżki migdałów 15g

łyżka orzechów nerkowca 10g

KOLACJA- sałatka z camemberetm, ok.450 kcal

SKŁADNIKI:

ser camembert pełnotłusty 50g

pomidor 100g

mix sałat 50g

żurawina suszona 20g

kukurydza konserwowa 50g

chleb żytni 25 g

DRESSING: 10g oliwy z oliwek + 5g miodu + 10g musztardy + 5g pestek dyni

PRZYGOTOWANIE:

Mix sałat opłukać. Dodać pokrojone pomidory i pokrojonego camemberta. Dodać żurawinę suszoną wraz z kukurydzą. Na koniec polać sałatkę dressingiem i zjeść z pieczywem! : ) Smacznego : )

Tak prezentuje się mój dzienny jadłospis. Kaloryka wynosi około 1800 kcal. W dniach, w których wykonuję trening dodatkowo zjadam zdrowego batona od Ewy Chodakowskiej lub Ani Lewandowskiej. Nie zawsze udaje mi się zjeść 5 posiłków- wtedy jem 4 posiłki (łączę drugie śniadanie z podwieczorkiem).

Staram się jeść regularnie, o stałych porach. Nigdy nie pomijam najważniejszego posiłku w ciągu dnia – śniadania ! 🙂

Mam nadzieję, że jadłospis przypadł Wam do gustu 🙂 Dajcie znać w komentarzach !

Buziaki <3

Ten post ma 12 komentarzy

  1. Jak pięknie 🙂 zainspirowałaś mnie Aniu. Muszę wypróbować sałatkę ! 😋

    1. Koniecznie ! ❤️ Jest przepyszna ❤️

  2. Bardzo fajnie zbilansowane posiłki 🙂 Myślę, że odpowiednia ilośc błonnika, kwasów omega 3 i omega 6. Jedynie zastanawiam się czy 1800 kcal to nie za mało przy aktywnym trybie życia (praca + treningi). Pozdrawiam 😀

    1. Dziękuję ❤️ Gdy mam zwiększoną aktywność wtedy dodatkowo zjadam batona energetycznego albo orzechy lub inną przekąskę. 🥰 ale na co dzień dobrze czuje się w tej kaloryce 🥰🙂

  3. Kochana, świetny wpis! Chcemy więcej o takiej tematyce! Ja jednak mam kilka pytań odnośnie Twojej przemiany 🙂
    Czy miałaś ułożoną dietę od dietetyka? Na okresie redukcji ile wynosiła Twoja kaloryka? Jak często ćwiczyłaś i jakie wykonywałaś ćwiczenia? Jak długo zajęło Ci zrzucenie 15kg?
    Pozdrawiam i życzę udanego wyjazdu:)

    1. Postaram się minimum raz w miesiącu taki wpis dodawać 🥰 miło mi, że się podoba ❤️ Dietę miałam ułożoną na 1 miesiąc 🙂 przez pierwsze 2 tygodnie miałam dietę oczyszczającą- kaloryka około 1200 kcal (dużo kefirów, koktajli, na obiad ryba bądź indyk/kurczak na parze z warzywami), po 2 tygodniach miałam kolejny etap- już zwykła dieta odchudzająca, kaloryka 1500 kcal. Czas chudnięcia to pół roku. Jeśli chodzi o ćwiczenia, to na początku było kiepsko. Moja kondycja była w bardzo kiepskim stanie. Na początku robiłam 10 minut Skalpela Ewy Chodakowskiej, albo jeden 10 minutowy trening z Mel B. Dopiero po jakimś czasie zaczęłam zwiększać czas treningów z tygodnia na tydzień 🙂 na początku ćwiczyłam 3 razy w tygodniu, później 5 i tak już zostało 🥰

      1. Wow Aniu, bardzo dziękuję za tak wyczerpującą odpowiedź! W takim razie z niecierpliwością czekam na kolejne posty “jedzeniowe” 🙂
        P.S Mogłabyś podać namiary na tego dietetyka, który na samym początku Twojej drogi ułożył dla Ciebie tę dietę?

        1. Jak wrócę z wakacji, to dam namiary ❤️ Bo wizytówkę zostawiłam w PL 🥰

          1. Aniu, można prosić o te namiary? Pozdrawiam serdecznie 🙂

          2. Witaj Aniu, ponawiam pytanie o namiary na dietetyka 😉 Pozdrawiam

        2. Basiu, przepraszam, ze tak późno 🙈😭korzystałam z z instytutu dietetyki 🙂 polecam ! 🥰https://instytutdietetyki.pl/

      2. Aniu a kto Ci układ dietę? Może kogoś polecisz?

Dodaj komentarz

CO JEM W CIĄGU DNIA? FOODBOOK #1

Close Menu